https://cdn2.cdnme.se/cdn/7-2/1965887/images/2010/32_90194825.jpg

fredag 2 juli 2010

Skrotboken!

Hejsan alla!

Jag vet att det är evigheter sedan jag la ut något här på min blogg, men ska försöka bättra mig. Lite jobbigt nu när man jobbar heltid och även har barn på dagis och så ska man ju hinna med att laga lite mat ibland med =)

Men nu till min LO som jag ska lägga ut här. Jag är med som gästinspiratör på Skrotbokens blogg nu i juli månad och nu har dom lagt ut min första LO, temat var rosor så här kommer nu den LO:n =)

På min och min älskade mans bröllopsdag, tyckte att nu var det dags att tag i det där med bröllopsalbum/andra högtider. Har lite många järn i elden med 3 olika album som jag håller på med just nu. 
1 var till mina älskade barn och då detta album för speciella tillfällen =) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar